ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι τροφές που προστατεύουν την καρδιά

Η υγεία της καρδιάς είναι καθοριστικής σημασίας για τη συνολική υγεία του ανθρώπου. Η σωστή διατροφή προστατεύει την καρδιά εφόσον συντρέχουν άλλες προϋποθέσεις, όπως η διατήρηση φυσιολογικού βάρους.
Πολλοί κάνουν το λάθος να επικεντρώνονται σε κάποια τρόφιμα, πιστεύοντας ότι αυτά θα τους αλλάξουν τη ζωή, όπως το σκόρδο, ταυτόχρονα όμως ακολουθούν κακή διατροφή, πλούσια σε κορεσμένα λίπη και trans-λιπαρά.
Αυτό φυσικά αποτελεί μια αυταπάτη. Στη σωστή διατροφή τα θρεπτικά συστατικά αλληλοβοηθούνται για την επίτευξη του στόχου που εν προκειμένω είναι η καρδιά και τα αγγεία.
Στις τροφές που λειτουργούν ευεργετικά στην καρδιά περιλαμβάνονται τα Ω3 λιπαρά, οι πολυφαινόλες και οι διαλυτές φυτικές ίνες.
Τέτοιες θα βρείτε στη βρώμη και στους ξηρούς καρπούς. Οι διαλυτές φυτικές ίνες φέρνουν σε μια ισορροπία τη χοληστερόλη του οργανισμού, βοηθώντας τις περιπτώσεις υπερχοληστερολαιμίας.
Ο γενικός κανόνας είναι ότι για να προστατεύσετε την καρδιά σας δεν χρειάζονται θυσίες και στερήσεις, αλλά μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες.
Καφές
Ο καφές και το τσάι βοηθούν στην προστασία της καρδιάς. Η ισορροπημένη κατανάλωση καφεΐνης, 2-3 κούπες καφέ την ημέρα, μπορεί να φέρει σε μια καλύτερη ισορροπία την υγεία των αγγείων και να απομακρύνει το ενδεχόμενο εμφάνισης διαβήτη. Προσοχή όμως: Η υπερκατανάλωση φέρνει αντίθετα αποτελέσματα, καθώς βάζει σε κίνδυνο την υγεία των αγγείων και της καρδιάς.
Φρέσκα μυρωδικά
Το δεντρολίβανο, η ρίγανη και το θυμάρι περιέχουν αντιοξειδωτικά.
Μαύρα φασόλια
Περιέχουν θρεπτικές ουσίες, όπως φυλικό οξύ, αντιοξειδωτικά και μαγνήσιο, μαζί με ίνες που βοηθούν στον έλεγχο της χοληστερόλης και του σακχάρου.
Πορτοκάλια
Περιέχουν πηκτίνη, μια ίνα που καταπολεμά τη χοληστερόλη, καθώς και κάλιο που βοηθά στον έλεγχο της πίεσης. Έρευνα έδειξε ότι τα πορτοκάλια μπορεί να οδηγήσουν τα αγγεία σε καλύτερη λειτουργία και να μειώσουν την αρτηριακή πίεση.
Καρότα
Μπορεί να βοηθήσουν στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου και να απομακρύνουν την πιθανότητα διαβήτη. Περιέχουν διαλυτές ίνες που βοηθούν στη διατήρηση των σωστών επιπέδων χοληστερόλης.
Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
Ενώ οι τροφές με χαμηλά λιπαρά συνιστώνται συχνά για την υγεία των οστών, μπορούν να βοηθήσουν και στην υπέρταση. Το γιαούρτι έχει διπλάσιο ασβέστιο και κάλιο σε σχέση με το γάλα. Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε τα λιπαρά, επιλέγοντας προϊόντα χαμηλών ή καθόλου λιπαρών.
Γλυκοπατάτες
Περιέχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, ίνες και λυκοπένιο.
Αμύγδαλα
Περιέχουν φυτικές στερόλες, ίνες και καλά λιπαρά. Μια χούφτα την ημέρα μπορεί να συμβάλει στη μείωση της κακής χοληστερόλης.
Καρύδια
Μια μικρή χούφτα την ημέρα μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και τη φλεγμονή στις αρτηρίες της καρδιάς. Περιέχουν ωμέγα 3 μονοακόρεστα λιπαρά και ίνες.
ΠΗΓΗ: onmed.gr

 

Ετικέτες: 

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video