ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι 6 υγιεινές τροφές που συχνά τις καταναλώνουμε με τον λάθος τρόπο

Έχουμε τις καλύτερες των προθέσεων όταν επιλέγουμε υγιεινές τροφές στη διατροφή μας. Όμως, αν καταλήγουμε να τις καταναλώνουμε με τον λάθος τρόπο, χάνουμε πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία και ίσως να λαμβάνουμε και περισσότερες θερμίδες απ’ όσες νομίζουμε.

Γι’ αυτό εδώ έχουμε συλλέξει 6 συνηθισμένες τροφές και πώς να τις μαγειρέψουμε με τον σωστότερο τρόπο.

1. Γλυκοπατάτες
Πλούσιες σε βιταμίνη Α και γνωστές για τις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους, οι γλυκοπατάτες είναι καλύτερο να μην τηγανίζονται. Κι αυτό διότι χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε, προσθέτουμε πολλά λιπαρά και θερμίδες στο πιάτο μας. Το βράσιμο είναι μια καλή μέθοδος αλλά και στον ατμό γίνονται εξαιρετικά νόστιμες όπως αναφέρει το enallaktikidrasi.com.

2. Φυστικοβούτυρο
Μια σπουδαία πηγή γρήγορης πρωτεΐνης και ένα από τα καλύτερα σνακ για πριν τη γυμναστική, το φυστικοβούτυρο θα περίμενε κανείς ότι φτιάχνεται μόνο από το λιώσιμο φιστικιού, αλλά αν δεν προσέχετε τι αγοράζετε, μπορεί να καταλήξετε με ένα προϊόν γεμάτο πρόσθετα σάκχαρα, αλάτι και υδρογονωμένα έλαια. Αποφύγετε όλα αυτά επιλέγοντας ένα όσο το δυνατόν πιο φυσικό προϊόν ή απλώς φτιάξτε το δικό σας.

 3. Φασόλια
Τα φασόλια είναι οικονομική τροφή και χαμηλή σε λιπαρά, οπότε αποτελούν μια από τις εξυπνότερες και υγιεινότερες διατροφικές επιλογές. Το πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές επιλέγουμε τις κονσέρβες. Κάποιες είναι ασφαλείς και υγιεινές, ενώ υπάρχουν και κάποιες που περιέχουν BPA. Η έκθεση σε αυτό το χημικό έχουν συνδεθεί με καρκίνο, καρδιοπάθειες και πρόωρη εφηβεία. Τα φασόλια σε κονσέρβες έχουν επίσης πολύ νάτριο. Μπορεί να χρειαστεί να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά είναι καλύτερο να μαγειρέψετε μόνοι σας τα φασόλια.

4. Αποξηραμένα φρούτα
Όταν χρειαζόμαστε άμεσα κάτι γλυκό και όσο πιο υγιεινό γίνεται, συχνά καταφεύγουμε στα αποξηραμένα φρούτα. Έχει σημασία όμως να ελέγχετε τη συσκευασία τους πριν τα αγοράσετε. Προσέξετε να μην περιέχουν επιπρόσθετα σάκχαρα. Κάποιες φορές αυτό φαίνεται μόνο από την εμφάνιση του φρούτου.

5. Μήλα
Η συχνότερη επιλογή φρούτου και σνακ, αφού είναι γλυκό, ζουμερό και γεμάτο φυτικές ίνες. Οι περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα εντοπίζονται στη φλούδα, όπως οι βιταμίνες Α και C, το ασβέστιο, το κάλιο, το φολικό οξύ και το σίδηρο. Οπότε αν ξεφλουδίσετε το μήλο, πετάτε το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικότητάς του. Βεβαιωθείτε ότι προμηθεύεστε βιολογικά μήλα και καταναλώστε τα ολόκληρα.

6. Μπρόκολο
Οι περισσότεροι δεν αντέχουν να καταναλώνουν το μπρόκολο ωμό και το προτιμούν βραστό. Μπορεί να είναι ο συνηθέστερος τρόπος να τα καταναλώνουμε, αλλά δεν είναι η πιο υγιεινή μέθοδος μαγειρέματος, αφού του στερεί μεγάλο μέρος της διατροφικής του αξίας. Όταν θέλετε να το καταναλώσετε, καλύτερα βάλτε το στον ατμό ή σοτάρετέ το για λίγα λεπτά μόνο, ώστε να μαλακώσει λίγο και να ενισχυθεί η γεύση του.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video