ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ποιες είναι οι καλύτερες βιταμίνες και πώς θα καταλάβεις ότι έχεις έλλειψη Β12

Η βιταμίνη Β12 είναι μια βασική βιταμίνη. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητη στο σώμα για να λειτουργεί σωστά. Η βιταμίνη Β12 μπορεί να βρεθεί σε τρόφιμα όπως το κρέας, τα ψάρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Δεδομένου ότι το σώμα σας δεν παράγει βιταμίνη Β12, θα πρέπει να την πάρετε από τροφές ζωικής προέλευσης, ή από συμπληρώματα διατροφής και, μάλιστα, σε τακτική βάση. Το πόση ακριβώς βιταμίνη Β12 χρειάζεστε και οι διαιτητικές πηγές από τις οποίες πρέπει να την πάρετε εξαρτάται από την ηλικία, τη διατροφή σας, τυχόν ιατρικές παθήσεις και από το τι φάρμακα ενδεχομένως παίρνετε.

Παίρνετε αρκετή βιταμίνη Β12; Πολλοί άνθρωποι δεν το κάνουν και η συνεπακόλουθη ανεπάρκεια στην συγκεκριμένη βιταμίνη μπορεί να προκαλέσει κάποια σοβαρά προβλήματα.

Βιταμίνης Β12: Συμπτώματα ανεπάρκειας στο σώμα

Η ανεπάρκεια της βιταμίνης Β12 μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία. Μια ήπια ανεπάρκεια μπορεί να μην προκαλέσει και κανένα σύμπτωμα. Αλλά αν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί αργότερα να προχωρήσει και να προκαλέσει συμπτώματα όπως:

Αδυναμία, κόπωση ή ζαλάδα

Ταχυπαλμία και δύσπνοια

Χλωμό δέρμα

Δυσκοιλιότητα, διάρροια, απώλεια της όρεξης, ή αέρια

Νευρικές διαταραχές, όπως μούδιασμα, ή μυρμήγκιασμα, μυϊκή αδυναμία και προβλήματα με τα πόδια

Απώλεια όρασης

Ψυχικά προβλήματα, όπως κατάθλιψη, απώλεια μνήμης, ή αλλαγές στη συμπεριφορά

Αν νομίζετε ότι έχετε συμπτώματα από ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β12, είναι σώφρον να ενημερώσετε σχετικά το γιατρό σας για μια εξέταση αίματος, προτού προβείτε σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

Βιταμίνη Β12: Οι τροφές με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα

Αχιβάδες: 84,1 μικρογραμμάρια (μγρ) ανά 85 γραμμάρια (γρ)

Στρείδια: 21,84 μγρ ανά 85 γρ

Μύδια: 20,4 μγρ ανά 85 γρ

Κάβουρας: 10,3 μγρ ανά 85 γρ

Σαρδέλες: 7,6 μγρ ανά 85 γρ

Σολομός: 4,8 μγρ ανά 85 γρΤόνος: 2,5 μγρ ανά 85 γρ

Μπακαλιάρος: 1,8 μγρ ανά 85 γρ

Βοδινό κρέας: 1,3 μγρ ανά 85γρ

Γάλα: 1,2 μγρ ανά φλιτζάνι

Γιαούρτι: 1,1 μγρ ανά 225 γρ

Αυγά: 0,6 μγρ ανά αυγό

Κοτόπουλο: 0,3 μγρ ανά 85 γρ


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video