ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πώς να τρώτε περισσότερες ίνες στην καθημερινή σας διατροφή

Πώς να τρώτε περισσότερες ίνες στην καθημερινή σας διατροφή

Οι περισσότεροι πρέπει να τρώμε περισσότερες φυτικές ίνες και να λιγότερα πρόσθετα σάκχαρα στη διατροφή μας. Η κατανάλωση πολλών ινών σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνου του εντέρου.

Οι φυτικές ίνες που πρέπει να καταναλώνει ο μέσος άνθρωπος κάθε μέρα ανέρχεται στα 30 γραμμάρια, στο πλαίσιο μιας υγιεινής ισορροπημένης διατροφής. Καθώς οι περισσότεροι ενήλικες τρώνε κατά μέσο όρο μόλις 18 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, πρέπει να βρούμε τρόπους αύξησης αυτού του αριθμού.

Τα παιδιά κάτω των 16 ετών δεν χρειάζονται τόσο ίνες στη διατροφή τους όσο οι μεγαλύτεροι έφηβοι και οι ενήλικες:

  • 2 έως 5 ετών: χρειάζονται περίπου 15 γραμμάρια ινών την ημέρα
  • 5 έως 11 ετών: χρειάζονται περίπου 20g
  • 11 έως 16 ετών: χρειάζονται περίπου 25g

Γιατί χρειαζόμαστε φυτικές ίνες στη διατροφή μας;

Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η κατανάλωση πολλών ινών σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνου του εντέρου.

Η επιλογή τροφών με φυτικές ίνες μας κάνει επίσης να νιώθουμε πιο γεμάτοι, ενώ μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να βοηθήσει στην πέψη και να αποτρέψει τη δυσκοιλιότητα.

Πώς να φάτε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε φυτικές ίνες από διάφορες πηγές, καθώς η υπερβολική κατανάλωση ενός τύπου τροφής μπορεί να μην σας παρέχει μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Για να αυξήσετε την πρόσληψη ινών, μπορείτε να:

  • Επιλέξετε δημητριακά πρωινού με υψηλότερες φυτικές ίνες, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, ή κουάκερ, καθώς η βρώμη είναι επίσης μια καλή πηγή ινών.
  • Προτιμήστε ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως αλλά και καστανό ρύζι.
  • Προτιμήστε πατάτες με την φλούδα τους.
  • Προσθέστε όσπρια (φασόλια, φακές ή ρεβίθια) σε φαγητά κατσαρόλας και σαλάτες.
  • Συμπεριλάβετε άφθονα λαχανικά σε κάθε γεύμα.
  • Τρώτε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα ή κονσέρβες φρούτων σε φυσικό χυμό για επιδόρπιο. Επειδή τα αποξηραμένα φρούτα είναι κολλώδη, μπορεί να αυξήσετε τον κίνδυνο φθοράς των δοντιών, οπότε είναι καλύτερο να τα προτιμάτε μόνο ως μέρος ενός γεύματος και όχι ως σνακ μεταξύ των γευμάτων.
  • Για σνακ, προτιμήστε φρέσκα φρούτα, κράκερ σίκαλης, κέικ βρώμης και αλατισμένους ξηρούς καρπούς ή σπόρους.

Ίνες στις ετικέτες τροφίμων

Η ποσότητα των ινών σε οποιοδήποτε φαγητό μπορεί να εξαρτάται από τον τρόπο παρασκευής και από το πόσο θα φάτε. Τα περισσότερα προσυσκευασμένα τρόφιμα έχουν μια ετικέτα διατροφής στο πλάι ή στο πίσω μέρος της συσκευασίας, η οποία παρέχει πληροφορίες και για το πόσες φυτικές ίνες περιέχει το τρόφιμο.

Πηγή: https://www.nhs.uk



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video