ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τι είναι και... ποια τα οφέλη των προβιοτικών; (φωτό)

Η εξέλιξη των επιστημών που αφορούν τον τομέα των τροφίμων, δίνει αρκετό χώρο στους καταναλωτές, ώστε να προσαρμόσουν τη δίαιτά τους, κατά τρόπους που να ευνοούν όλο και περισσότερο τη φυσική υγεία και κατάστασή τους. Έτσι η χρήση προβιοτικών μπορεί να θεωρηθεί ως βαρυσήμαντη στην καθημερινή διατροφή μας.

Πόσα ξέρεις, όμως, για τους μικροοργανισμούς που βελτιώνουν την εντερική μικροβιακή χλωρίδα του ανθρώπου και έχουν γίνει πλέον τάση στο χώρο της διατροφής;

Τι ακριβώς είναι;

Πρόκειται για άπεπτα συστατικά των τροφών, τα οποία όταν εισέρχονται στον ανθρώπινο οργανισμό αυξάνουν την ανάπτυξη και τη δραστηριότητα των προβιοτικών στο έντερο. Έτσι προλαμβάνουν και θεραπεύουν τη διάρροια και την κολπίτιδα, ανακουφίζουν από τα συμπτώματα δυσανεξίας στη λακτόζη, το ευερέθιστο έντερο, την ελκώδη κολίτιδα κ.ά. Αποτελούν επίσης πολύτιμο σύμμαχο για τη δυσκοιλιότητα και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Χρειάζεται να πάρω συμπλήρωμα;

“Ένα συμπλήρωμα μπορεί να είναι μια καλή αρχή”, υποστηρίζει η Robyn Youkilis, συγγραφέας του βιβλίου Go with Your Gut, αλλά ενθαρρύνει τους πελάτες της να παίρνουν την απαραίτητη δόση με το βραδινό τους. “Έχουν υπέροχη γεύση”, λέει χαρακτηριστικά. Ο πιο εύκολος τρόπος να τα καταναλώσεις είναι να προσθέσεις λίγο ξινολάχανο στη σαλάτα σου, λίγο κίμτσι στο ρύζι σου ή να φας λίγο γιαούρτι ως επιδόρπιο. Άσε που μπορεί ήδη να έχεις ενσωματώσει τα προβιοτικά στη διατροφή σου χωρίς καν να το ξέρεις! Πώς; Μα φυσικά καταναλώνοντας σοκολάτα ή κρασί! Τέλειο;

Πώς μαγειρεύω με προβιοτικά;

Δυστυχώς δεν μπορείς να στηριχθείς σε ένα διαιτολόγιο με μαύρη σοκολάτα και μερλότ για να παίρνεις την απαραίτητη ποσότητα προβιοτικών. Όταν είναι ωμά βρίσκονται στην καλύτερη μορφή τους. Γι’ αυτό όταν προσθέτεις τρόφιμα, όπως γιαούρτι, πίκλες και πάστα miso στα πιάτα σου, φρόντισε να σβήνεις τη φωτιά.

Πότε θα πρέπει να τα καταναλώνω;

Καλό είναι να αρχίζεις από το πρωί και να ενσωματώνεις ένα σε κάθε σου γεύμα. Για παράδειγμα, φάε ένα γιαούρτι με μούσλι για πρωινό, ένα σάντουιτς με πίκλες για μεσημεριανό και ένα μικρό μπουκαλάκι με κεφίρ για σνακ. Εάν από την άλλη προτιμάς τα συμπληρώματα διατροφής, η Robyn συμβουλεύει να τα παίρνεις πριν πας για ύπνο, καθώς τότε υποστηρίζει πως το πεπτικό σου σύστημα θα τα χειριστεί καλύτερα.

Πόσα πρέπει να καταναλώνω την ημέρα;

“Είναι ένα από αυτά τα πράγματα που ποτέ δεν μπορείς να καταναλώσεις αρκετά”, λέει η Robyn. Όπως πρέπει να τρως μια ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνη, έτσι πρέπει να κάνεις και με τα προβιοτικά. Το καθένα προσφέρει διαφορετικά πεπτικά οφέλη και γι’ αυτό είναι καλό να ενσωματώσεις στη διατροφή σου όσα περισσότερα μπορείς.

Ετικέτες: 

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video