ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η διαλειμματική νηστεία βοηθάει στην απώλεια βάρους – Η δίαιτα 16:8

Η διαλειμματική νηστεία βοηθάει στην απώλεια βάρους – Η δίαιτα 16:8

Η καθημερινή διαλειμματική νηστεία είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την μείωση του βάρους και την μείωση της αρτηριακής πίεσης, σύμφωνα με νέα μελέτη που εξετάζει την επίδραση των χρονικών περιορισμών της διατροφής στην απώλεια βάρους στα παχύσαρκα άτομα.

Η μελέτη είναι η πρώτη που εξετάζει την επίδραση της χρονικά περιορισμένης κατανάλωσης τροφής -γνωστής ως διαλειμματική νηστεία- σε μερικές μόνο ώρες κάθε μέρα για την απώλεια βάρους στα παχύσαρκα άτομα.

Πώς έγινε η έρευνα

Για να μελετήσουν την επίδραση αυτού του τύπου διατροφής, οι ερευνητές εξέτασαν τις περιπτώσεις 23 παχύσαρκων εθελοντών με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και μέσο Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) τις 35 μονάδες.

Μεταξύ των ωρών 10 π.μ. και 6 μ.μ. οι συμμετέχοντες μπορούσαν να τρώνε κάθε είδος και ποσότητα φαγητού επιθυμούσαν, αλλά για τις υπόλοιπες 16 ώρες είχαν δικαίωμα μόνο να πίνουν νερό ή ποτά χωρίς θερμίδες. Γι΄αυτό και η εν λόγω διαλειμματική νηστεία ονομάστηκε και δίαιτα 16:8, επειδή για 16 ώρες ισχύει η νηστεία και για 8 ώρες όχι.

Οι ερευνητές ακολούθησαν τους συμμετέχοντες για περίοδο τριών μηνών. Σε σύγκριση με πρότερα γνωστά αποτελέσματα από μια προηγούμενη κλινική μελέτη απώλειας βάρους σε διαφορετικό τύπο νηστείας, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι ακολούθησαν την διαλειμματική νηστεία κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες, είχαν περισσότερη απώλεια βάρους και εμφάνισαν βελτιώσεις στην αρτηριακή πίεση.

Κατά μέσο όρο, οι συμμετέχοντες κατανάλωναν περίπου 350 λιγότερες θερμίδες ημερησίως, ενώ στο σύνολο των τριών μηνών έχασαν περίπου το 3% του σωματικού τους βάρους και είδαν ότι η συστολική αρτηριακή τους πίεση μειώθηκε κατά περίπου 7 χιλιοστά υδραργύρου (mm Hg).

Όλες οι άλλες μετρήσεις, συμπεριλαμβανομένης του ποσοστού λίπους, της αντοχής στην ινσουλίνη και του επιπέδου χοληστερόλης, ήταν παρόμοιες με την ομάδα ελέγχου.

Τι λένε οι ερευνητές

"Το μήνυμα από την μελέτη αυτή είναι ότι υπάρχουν επιλογές για απώλεια βάρους που δεν περιλαμβάνουν την καταμέτρηση θερμίδων ή την εξάλειψη ορισμένων τροφίμων", δήλωσε η Krista Varady, αναπληρώτρια καθηγήτρια Κινησιολογίας και Διατροφής στην σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών Υγείας του UIC College και επικεφαλής συγγραφέας στην μελέτη.

Αν και αυτή είναι η πρώτη μελέτη για να εξετάσουμε την διαλειμματική νηστεία, ή δίαιτα 16:8, η Varady υποστηρίζει ότι τα αποτελέσματα ευθυγραμμίζονται με εκείνα προηγούμενων ερευνών για άλλους τύπους διαλειμματικής νηστείας.

"Τα αποτελέσματα που είδαμε σε αυτή την μελέτη είναι παρόμοια με τα αποτελέσματα που έχουμε δει σε άλλες μελέτες για την εναλλακτική ημερήσια νηστεία, ένα άλλο είδος διατροφής", ανέφερε η Varady, "αλλά ένα από τα οφέλη της δίαιτας 16:8 μπορεί να είναι ότι είναι ευκολότερο για τους ανθρώπους να την διατηρήσουν. Παρατηρήσαμε ότι λιγότεροι συμμετέχοντες αποχώρησαν από τη μελέτη αυτή σε σύγκριση με τις μελέτες για άλλες δίαιτες νηστείας”.

Είναι η δίαιτα 16:8 η καλύτερη επιλογή για απώλεια βάρους;

Η Varady λέει ότι ενώ η έρευνα δείχνει πως η διαλειμματική νηστεία βοηθάει στην απώλεια βάρους, δεν έχουν ακόμη διεξαχθεί μελέτες για να διαπιστωθεί εάν λειτουργεί καλύτερα από άλλες δίαιτες. Πάντως οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η απώλεια βάρους ήταν ελαφρώς μικρότερη από ό,τι παρατηρήθηκε σε άλλες μελέτες επί πλάνων διαλειμματικής νηστείας.

"Αυτά τα προκαταρκτικά δεδομένα αφήνουν υποσχέσεις για την χρονικά περιορισμένη σίτιση ως τεχνική απώλειας βάρους σε παχύσαρκους ενήλικες, αλλά απαιτούνται μακροπρόθεσμες, μεγάλης κλίμακας και τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές", γράφει η Varady και οι συνεργάτες της.

Και προσθέτει: "Η δίαιτα 16:8 είναι ένα ακόμα εργαλείο για την απώλεια βάρους που έχουμε πλέον και προκαταρκτικά επιστημονικά στοιχεία για να υποστηρίξουμε. Όταν μιλάμε για απώλεια βάρους, ο καθένας πρέπει να βρει το πλάνο που λειτουργεί για εκείνον προσωπικά, επειδή ακόμη και μικρά ποσοστά επιτυχίας μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές βελτιώσεις στην μεταβολική υγεία”.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Nutrition and Healthy Aging.

https://www.sciencedaily.com

πηγή: iatropedia.gr



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Υγεία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video